Arriba a les llibreries Loly Ferrer i l’enigma Gulliver, un recorregut per la València més desconeguda

La novel·la combina l’intriga pròpia dels relats de detectius
amb una fantasia digna de les millors sagues de màgia


Loly Ferrer i l’enigma Gulliver, l’última novel·la de Vicent Dasí, ja està disponible a les llibreries. L’autor de l’èxit El millor dels 22 ens proposa una aventura divertida i molt intensa, amb girs argumentals a l’altura de les millors històries de Sherlock Holmes. Tanmateix, l’obra combina la intriga i el misteri propis dels relats de detectius amb una fantasia digna de les millors sagues de màgia. Així, ens trobem davant d’una d’aquelles novel·les per a joves que marquen el lector que s’endinsa en les seues pàgines. A més a més, Paco Roca ha sigut l’encarregat de posar cara als protagonistes de la novel·la amb una espectacular cobertaque condensa el seu estil més personal.

Tot comença un matí de tardor a València, quan l’escultura que representa Gulliver en forma de gegant desapareix del seu lloc al llit del Túria. Com és possible que un monument de més de setanta metres de llarg s’esvaïsca sense deixar rastre? La policia es troba desconcertada i, per això, recorre a la millor investigadora al seu abast: Loly Ferrer, una jove detectiva de sisé de Primària. Amb l’ajuda del seu amic Raimon Waterman, fidel cronista de les seues aventures, i de la sàvia n’Àgatha, Loly intentarà esbrinar el parador de l’estàtua. El que no s’imagina és que l’anciana li obrirà les portes a misteris encara més extraordinaris. Només han d’aprendre a mirar amb uns altres ulls.

Fantasia ambientada a València
D’altra banda, Loly Ferrer i l’enigma Gulliver funciona també com una guia alternativa per a redescobrir València. El relat ens endinsa també en la part més desconeguda de la ciutat, fins i tot per als seus residents. Seguint els passos de la jove investigadora i els seus amics, recorrerem els barris més emblemàtics de la metròpoli i descobrirem alguns dels seus secrets millor amagats. Així, punts de referència com les Torres dels Serrans, l’observatori astronòmic, el Pont de l’Àngel Custodi o el Micalet desfilen per les seues misterioses pàgines.

Vicent Dasí (València, 1972) ha escrit diversos títols per al públic més jove. A Bromera ha publicat amb èxit El millor dels 22, per a lectors a partir de 12 anys. Amb aquesta nova novel·la consolida el seu nom com a escriptor juvenil de gran projecció.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Basada en la historia real de Charlie y Nerea, CUANDO EL CIELO SE VUELVE AMARILLO es un canto a la vida y al amor

NUNSYS ACERCA LA TECNOLOGÍA A LOS ALUMNOS DE LA CÁTEDRA DE CULTURA DIRECTIVA Y EMPRESARIAL DEL CONSEJO SOCIAL DE LA UPV

TENGO UN NUDO EN LA BARRIGA, un cuento sobre la ansiedad infantil, escrito por Alberto Soler y Concepción Roger, psicólogos especializados en educación y crianza